#include <G4INCLSurfaceAvatar.hh>
Public 멤버 함수 | |
SurfaceAvatar (G4INCL::Particle *aParticle, G4double time, G4INCL::Nucleus *aNucleus) | |
virtual | ~SurfaceAvatar () |
IChannel * | getChannel () |
void | fillFinalState (FinalState *fs) |
virtual void | preInteraction () |
virtual void | postInteraction (FinalState *) |
ParticleList | getParticles () const |
std::string | dump () const |
G4double | getTransmissionProbability (Particle const *const particle) |
Calculate the transmission probability for the particle. 더 자세히 ... | |
G4double | getCosRefractionAngle () const |
Get the cosine of the refraction angle (precalculated by initializeRefractionVariables) 더 자세히 ... | |
G4double | getOutgoingMomentum () const |
Get the outgoing momentum (precalculated by initializeRefractionVariables) 더 자세히 ... | |
FinalState * | getFinalState () |
G4double | getTime () const |
AvatarType | getType () const |
G4bool | isACollision () const |
G4bool | isADecay () const |
void | setType (AvatarType t) |
long | getID () const |
std::string | toString () |
Protected 속성 | |
G4double | theTime |
Private 멤버 함수 | |
void | initializeRefractionVariables (Particle const *const particle) |
Surface avatar
The reflection avatar is created when a particle reaches the boundary of the nucleus. At this point it can either be reflected from the boundary or exit the nucleus.
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 62 번째 라인에서 정의되었습니다.
G4INCL::SurfaceAvatar::SurfaceAvatar | ( | G4INCL::Particle * | aParticle, |
G4double | time, | ||
G4INCL::Nucleus * | aNucleus | ||
) |
G4INCLSurfaceAvatar.cc 파일의 55 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::IAvatar::setType(), G4INCL::SurfaceAvatarType.
|
virtual |
G4INCLSurfaceAvatar.cc 파일의 73 번째 라인에서 정의되었습니다.
|
virtual |
G4INCL::IAvatar를 구현.
G4INCLSurfaceAvatar.cc 파일의 193 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::Particle::dump(), ss, theParticle, G4INCL::IAvatar::theTime.
void G4INCL::SurfaceAvatar::fillFinalState | ( | FinalState * | fs | ) |
G4INCLSurfaceAvatar.cc 파일의 166 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::IChannel::fillFinalState(), getChannel().
|
virtual |
G4INCL::IAvatar를 구현.
G4INCLSurfaceAvatar.cc 파일의 77 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::Clustering::clusterCanEscape(), cosRefractionAngle, E, G4INCL::Store::getBook(), G4INCL::Clustering::getCluster(), G4INCL::Store::getConfig(), G4INCL::NuclearPotential::INuclearPotential::getFermiEnergy(), G4INCL::Particle::getID(), G4INCL::Particle::getKineticEnergy(), G4INCL::Nucleus::getPotential(), G4INCL::Config::getRefraction(), G4INCL::Nucleus::getStore(), getTransmissionProbability(), INCL_DEBUG, G4INCL::Book::incrementEmittedClusters(), G4INCL::Particle::isNucleonorLambda(), G4INCL::Nucleus::isNucleusNucleusCollision(), G4INCL::Particle::isProjectileSpectator(), G4INCL::Particle::isResonance(), G4INCL::Particle::isTargetSpectator(), particlePOut, G4INCL::Cluster::print(), G4INCL::Random::shoot(), theNucleus, theParticle, TMinusV, x.
다음에 의해서 참조됨 : fillFinalState().
|
inline |
Get the cosine of the refraction angle (precalculated by initializeRefractionVariables)
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 85 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : cosRefractionAngle.
|
inherited |
G4INCLIAvatar.cc 파일의 90 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::IAvatar::fillFinalState().
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::Nucleus::computeOneNucleonRecoilKinematics(), G4INCL::Nucleus::decayOutgoingDeltas(), G4INCL::Nucleus::decayOutgoingPionResonances(), G4INCL::Nucleus::decayOutgoingSigmaZero(), G4INCL::INCL::makeCompoundNucleus().
|
inlineinherited |
G4INCLIAvatar.hh 파일의 94 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::CascadeAction::afterAvatarDefaultAction(), G4INCL::CascadeAction::beforeAvatarDefaultAction(), G4INCL::IAvatar::toString().
|
inline |
Get the outgoing momentum (precalculated by initializeRefractionVariables)
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 88 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : particlePOut.
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inlinevirtual |
|
inlineinherited |
Calculate the transmission probability for the particle.
G4INCLSurfaceAvatar.cc 파일의 202 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::Math::arcCos(), cosIncidentAngle, cosRefractionAngle, G4INCL::Particle::getA(), G4INCL::Store::getConfig(), G4INCL::Particle::getEmissionQValueCorrection(), G4INCL::Particle::getKineticEnergy(), G4INCL::Particle::getMass(), G4INCL::Particle::getMomentum(), G4INCL::Particle::getPotentialEnergy(), G4INCL::Config::getRefraction(), G4INCL::Nucleus::getStore(), G4INCL::Nucleus::getTransmissionBarrier(), G4INCL::Particle::getZ(), INCL_DEBUG, initializeRefractionVariables(), internalReflection, G4INCL::ThreeVector::mag2(), particleMass, particlePIn, particlePOut, particleTOut, refractionIndexRatio, theNucleus, TMinusV, TMinusV2, x, y.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel().
|
inlineinherited |
G4INCLSurfaceAvatar.cc 파일의 275 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : cosIncidentAngle, cosRefractionAngle, G4INCL::Particle::getCosRPAngle(), INCL_DEBUG, internalReflection, particlePIn, particlePOut, refractionIndexRatio, sinIncidentAngle, sinRefractionAngle.
다음에 의해서 참조됨 : getTransmissionProbability().
|
inlineinherited |
G4INCLIAvatar.hh 파일의 91 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::CollisionAvatarType.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::CascadeAction::afterAvatarDefaultAction().
|
inlineinherited |
G4INCLIAvatar.hh 파일의 92 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::DecayAvatarType.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::CascadeAction::afterAvatarDefaultAction().
|
virtual |
G4INCL::IAvatar를 구현.
G4INCLSurfaceAvatar.cc 파일의 172 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::Book::decrementCascading(), e, G4INCL::Store::getBook(), G4INCL::FinalState::getOutgoingParticles(), G4INCL::ParticleList::getParticleListBiasVector(), G4INCL::Cluster::getParticles(), G4INCL::Nucleus::getStore(), G4INCL::Particle::isCluster(), G4INCL::Particle::isTargetSpectator(), G4INCL::Particle::rpCorrelate(), G4INCL::Particle::setBiasCollisionVector(), theNucleus, theParticle.
|
virtual |
G4INCL::IAvatar를 구현.
G4INCLSurfaceAvatar.cc 파일의 170 번째 라인에서 정의되었습니다.
|
inlineinherited |
G4INCLIAvatar.hh 파일의 93 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::BinaryCollisionAvatar::BinaryCollisionAvatar(), G4INCL::DecayAvatar::DecayAvatar(), G4INCL::ParticleEntryAvatar::ParticleEntryAvatar(), SurfaceAvatar().
|
inherited |
G4INCLIAvatar.cc 파일의 73 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : e, G4INCL::IAvatar::getID(), G4INCL::IAvatar::getParticles(), G4INCL::IAvatar::getTime(), G4INCL::IAvatar::getType(), numberOfParticles.
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private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 104 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getTransmissionProbability(), initializeRefractionVariables().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 106 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel(), getCosRefractionAngle(), getTransmissionProbability(), initializeRefractionVariables().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 108 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getTransmissionProbability(), initializeRefractionVariables().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 102 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getTransmissionProbability().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 97 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getTransmissionProbability(), initializeRefractionVariables().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 98 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel(), getOutgoingMomentum(), getTransmissionProbability(), initializeRefractionVariables().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 99 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getTransmissionProbability().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 107 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getTransmissionProbability(), initializeRefractionVariables().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 103 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : initializeRefractionVariables().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 105 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : initializeRefractionVariables().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 95 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel(), getTransmissionProbability(), postInteraction().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 94 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : dump(), getChannel(), getParticles(), postInteraction().
|
protectedinherited |
G4INCLIAvatar.hh 파일의 102 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::ParticleEntryAvatar::dump(), G4INCL::BinaryCollisionAvatar::dump(), G4INCL::DecayAvatar::dump(), dump().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 100 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel(), getTransmissionProbability().
|
private |
G4INCLSurfaceAvatar.hh 파일의 101 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getTransmissionProbability().