#include <G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh>
Public 멤버 함수 | |
BinaryCollisionAvatar (G4double, G4double, G4INCL::Nucleus *, G4INCL::Particle *, G4INCL::Particle *) | |
virtual | ~BinaryCollisionAvatar () |
G4INCL::IChannel * | getChannel () |
ParticleList | getParticles () const |
virtual void | preInteraction () |
virtual void | postInteraction (FinalState *) |
std::string | dump () const |
FinalState * | getFinalState () |
void | fillFinalState (FinalState *fs) |
G4double | getTime () const |
AvatarType | getType () const |
G4bool | isACollision () const |
G4bool | isADecay () const |
void | setType (AvatarType t) |
long | getID () const |
std::string | toString () |
정적 Public 멤버 함수 | |
static void | setCutNN (const G4double c) |
static G4double | getCutNN () |
static G4double | getCutNNSquared () |
static G4double | getBias () |
Get the bias. 더 자세히 ... | |
static void | setBias (const G4double b) |
Set the bias. 더 자세히 ... | |
static void | deleteBackupParticles () |
Release the memory allocated for the backup particles. 더 자세히 ... | |
정적 Public 속성 | |
static const G4double | locEAccuracy = 1.E-4 |
Target accuracy in the determination of the local-energy Q-value. 더 자세히 ... | |
static const G4int | maxIterLocE = 50 |
Max number of iterations for the determination of the local-energy Q-value. 더 자세히 ... | |
Protected 멤버 함수 | |
G4bool | bringParticleInside (Particle *const p) |
void | preInteractionLocalEnergy (Particle *const p) |
Apply local-energy transformation, if appropriate. 더 자세히 ... | |
void | preInteractionBlocking () |
Store the state of the particles before the interaction. 더 자세히 ... | |
void | restoreParticles () const |
Restore the state of both particles. 더 자세히 ... | |
G4bool | shouldUseLocalEnergy () const |
true if the given avatar should use local energy 더 자세히 ... | |
G4bool | enforceEnergyConservation (FinalState *const fs) |
Enforce energy conservation. 더 자세히 ... | |
정적 Protected 속성 | |
static G4ThreadLocal Particle * | backupParticle1 = NULL |
static G4ThreadLocal Particle * | backupParticle2 = NULL |
Private 속성 | |
G4double | theCrossSection |
G4bool | isParticle1Spectator |
G4bool | isParticle2Spectator |
G4bool | isElastic |
정적 Private 속성 | |
static G4ThreadLocal G4double | cutNN = 1910.0 |
static G4ThreadLocal G4double | cutNNSquared = 3648100.0 |
static G4ThreadLocal G4double | bias = 1. |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 56 번째 라인에서 정의되었습니다.
G4INCL::BinaryCollisionAvatar::BinaryCollisionAvatar | ( | G4double | time, |
G4double | crossSection, | ||
G4INCL::Nucleus * | n, | ||
G4INCL::Particle * | p1, | ||
G4INCL::Particle * | p2 | ||
) |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.cc 파일의 124 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::CollisionAvatarType, G4INCL::IAvatar::setType().
|
virtual |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.cc 파일의 134 번째 라인에서 정의되었습니다.
G4INCLInteractionAvatar.cc 파일의 137 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::Particle::getPosition(), G4INCL::Nucleus::getSurfaceRadius(), INCL_DEBUG, G4INCL::ThreeVector::mag(), G4INCL::ThreeVector::mag2(), pos, G4INCL::Particle::rpCorrelate(), G4INCL::Particle::setPosition(), G4INCL::InteractionAvatar::theNucleus.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction().
|
staticinherited |
Release the memory allocated for the backup particles.
G4INCLInteractionAvatar.cc 파일의 87 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::InteractionAvatar::backupParticle1, G4INCL::InteractionAvatar::backupParticle2.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::INCL::~INCL().
|
virtual |
G4INCL::IAvatar를 구현.
G4INCLBinaryCollisionAvatar.cc 파일의 1253 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::Particle::dump(), G4INCL::InteractionAvatar::particle1, G4INCL::InteractionAvatar::particle2, ss, G4INCL::IAvatar::theTime.
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protectedinherited |
Enforce energy conservation.
Final states generated by the channels might violate energy conservation because of different reasons (energy-dependent potentials, local energy...). This conservation law must therefore be enforced by hand. We do so by rescaling the momenta of the final-state particles in the CM frame. If this turns out to be impossible, this method returns false.
G4INCLInteractionAvatar.cc 파일의 359 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::InteractionAvatar::boostVector, G4INCL::Store::getBook(), G4INCL::Particle::getMass(), G4INCL::Nucleus::getStore(), G4INCL::FinalState::getTotalEnergyBeforeInteraction(), INCL_DEBUG, G4INCL::Book::incrementEnergyViolationInteraction(), G4INCL::ParticleTable::minDeltaMass, G4INCL::InteractionAvatar::modified, G4INCL::InteractionAvatar::modifiedAndCreated, G4INCL::InteractionAvatar::shouldUseLocalEnergy(), G4INCL::RootFinder::solve(), G4INCL::RootFinder::Solution::success, G4INCL::InteractionAvatar::theNucleus, G4INCL::InteractionAvatar::violationEFunctor, G4INCL::RootFinder::Solution::x.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::DecayAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction().
|
inherited |
G4INCLIAvatar.cc 파일의 96 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::IChannel::fillFinalState(), G4INCL::IAvatar::getChannel(), G4INCL::Random::getSeeds(), INCL_DEBUG, G4INCL::IAvatar::postInteraction(), G4INCL::IAvatar::preInteraction().
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::INCL::cascade(), G4INCL::IAvatar::getFinalState().
|
inlinestatic |
|
virtual |
Check again the distance of approach. In order for the avatar to be realised, we have to perform a check in the CM system. We define a distance four-vector as
\[ (0, \Delta\vec{x}), \]
where \(\Delta\vec{x}\) is the distance vector of the particles at their minimum distance of approach (i.e. at the avatar time). By boosting this four-vector to the CM frame of the two particles and we obtain a new four vector
\[ (\Delta t', \Delta\vec{x}'), \]
with a non-zero time component (the collision happens simultaneously for the two particles in the lab system, but not in the CM system). In order for the avatar to be realised, we require that
\[ |\Delta\vec{x}'| \leq \sqrt{\sigma/\pi}.\]
Note that \(|\Delta\vec{x}'|\leq|\Delta\vec{x}|\); thus, the condition above is more restrictive than the check that we perform in G4INCL::Propagation::StandardPropagationModel::generateBinaryCollisionAvatar. In other words, the avatar generation cannot miss any physical collision avatars.
G4INCL::InteractionAvatar를 구현.
G4INCLBinaryCollisionAvatar.cc 파일의 137 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : bias, G4INCL::InteractionAvatar::boostVector, cutNNSquared, G4INCL::ThreeVector::dot(), G4INCL::CrossSections::elastic(), G4INCL::CrossSections::etaNToPiN(), G4INCL::CrossSections::etaNToPiPiN(), G4INCL::Book::getAcceptedCollisions(), G4INCL::Store::getBook(), G4INCL::Particle::getPosition(), G4INCL::Nucleus::getStore(), INCL_DEBUG, INCL_ERROR, INCL_WARN, G4INCL::Particle::isAntiKaon(), G4INCL::Particle::isDelta(), isElastic, G4INCL::Particle::isEta(), G4INCL::Particle::isKaon(), G4INCL::Particle::isLambda(), G4INCL::Particle::isNucleon(), G4INCL::Particle::isOmega(), G4INCL::InteractionAvatar::isPiN, G4INCL::Particle::isSigma(), G4INCL::ThreeVector::mag2(), G4INCL::CrossSections::NDeltaToDeltaLK(), G4INCL::CrossSections::NDeltaToDeltaSK(), G4INCL::CrossSections::NDeltaToNLK(), G4INCL::CrossSections::NDeltaToNN(), G4INCL::CrossSections::NDeltaToNNKKb(), G4INCL::CrossSections::NDeltaToNSK(), G4INCL::CrossSections::NKbToL2pi(), G4INCL::CrossSections::NKbToLpi(), G4INCL::CrossSections::NKbToNKb(), G4INCL::CrossSections::NKbToNKb2pi(), G4INCL::CrossSections::NKbToNKbpi(), G4INCL::CrossSections::NKbToS2pi(), G4INCL::CrossSections::NKbToSpi(), G4INCL::CrossSections::NKToNK(), G4INCL::CrossSections::NKToNK2pi(), G4INCL::CrossSections::NKToNKpi(), G4INCL::CrossSections::NLToNS(), G4INCL::CrossSections::NNToMissingStrangeness(), G4INCL::CrossSections::NNToNDelta(), G4INCL::CrossSections::NNToNDeltaEta(), G4INCL::CrossSections::NNToNDeltaOmega(), G4INCL::CrossSections::NNToNLK(), G4INCL::CrossSections::NNToNLK2pi(), G4INCL::CrossSections::NNToNLKpi(), G4INCL::CrossSections::NNToNNEtaExclu(), G4INCL::CrossSections::NNToNNEtaxPi(), G4INCL::CrossSections::NNToNNKKb(), G4INCL::CrossSections::NNToNNOmegaExclu(), G4INCL::CrossSections::NNToNNOmegaxPi(), G4INCL::CrossSections::NNToNSK(), G4INCL::CrossSections::NNToNSK2pi(), G4INCL::CrossSections::NNToNSKpi(), G4INCL::CrossSections::NNToxPiNN(), G4INCL::CrossSections::NpiToLK(), G4INCL::CrossSections::NpiToLK2pi(), G4INCL::CrossSections::NpiToLKpi(), G4INCL::CrossSections::NpiToMissingStrangeness(), G4INCL::CrossSections::NpiToNKKb(), G4INCL::CrossSections::NpiToSK(), G4INCL::CrossSections::NpiToSK2pi(), G4INCL::CrossSections::NpiToSKpi(), G4INCL::CrossSections::NSToNL(), G4INCL::CrossSections::NSToNS(), G4INCL::CrossSections::omegaNToPiN(), G4INCL::CrossSections::omegaNToPiPiN(), G4INCL::InteractionAvatar::particle1, G4INCL::InteractionAvatar::particle2, G4INCL::CrossSections::piNToDelta(), G4INCL::CrossSections::piNToEtaN(), G4INCL::CrossSections::piNToOmegaN(), G4INCL::CrossSections::piNToxPiN(), G4INCL::Particle::print(), G4INCL::InteractionAvatar::restoreParticles(), G4INCL::Random::shoot(), G4INCL::KinematicsUtils::squareTotalEnergyInCM(), G4INCL::Math::tenPi, theCrossSection, G4INCL::InteractionAvatar::theNucleus, G4INCL::CrossSections::total(), G4INCL::InteractionAvatar::weight.
|
inlinestatic |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 78 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : cutNN.
|
inlinestatic |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 80 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : cutNNSquared.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::StandardPropagationModel::generateBinaryCollisionAvatar().
|
inherited |
G4INCLIAvatar.cc 파일의 90 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::IAvatar::fillFinalState().
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::Nucleus::computeOneNucleonRecoilKinematics(), G4INCL::Nucleus::decayOutgoingDeltas(), G4INCL::Nucleus::decayOutgoingPionResonances(), G4INCL::Nucleus::decayOutgoingSigmaZero(), G4INCL::INCL::makeCompoundNucleus().
|
inlineinherited |
G4INCLIAvatar.hh 파일의 94 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::CascadeAction::afterAvatarDefaultAction(), G4INCL::CascadeAction::beforeAvatarDefaultAction(), G4INCL::IAvatar::toString().
|
inlinevirtual |
G4INCL::IAvatar를 구현.
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 61 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::InteractionAvatar::particle1, G4INCL::InteractionAvatar::particle2.
|
inlineinherited |
|
inlineinherited |
|
inlineinherited |
G4INCLIAvatar.hh 파일의 91 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::CollisionAvatarType.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::CascadeAction::afterAvatarDefaultAction().
|
inlineinherited |
G4INCLIAvatar.hh 파일의 92 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::DecayAvatarType.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::CascadeAction::afterAvatarDefaultAction().
|
virtual |
G4INCL::IAvatar를 구현.
G4INCLBinaryCollisionAvatar.cc 파일의 1211 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::InteractionAvatar::backupParticle1, G4INCL::InteractionAvatar::backupParticle2, G4INCL::Book::getAcceptedCollisions(), G4INCL::Store::getBook(), G4INCL::Book::getCurrentTime(), G4INCL::Particle::getMomentum(), G4INCL::Particle::getPosition(), G4INCL::Nucleus::getStore(), G4INCL::FinalState::getValidity(), INCL_ERROR, G4INCL::Book::incrementAcceptedCollisions(), G4INCL::Book::incrementBlockedCollisions(), isElastic, isParticle1Spectator, isParticle2Spectator, G4INCL::ThreeVector::mag(), G4INCL::NoEnergyConservationFS, G4INCL::InteractionAvatar::oldXSec, G4INCL::ParticleBelowFermiFS, G4INCL::ParticleBelowZeroFS, G4INCL::PauliBlockedFS, G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction(), G4INCL::Book::setFirstCollisionIsElastic(), G4INCL::Book::setFirstCollisionSpectatorMomentum(), G4INCL::Book::setFirstCollisionSpectatorPosition(), G4INCL::Book::setFirstCollisionTime(), G4INCL::Book::setFirstCollisionXSec(), G4INCL::InteractionAvatar::theNucleus, G4INCL::ValidFS.
|
virtual |
|
protectedinherited |
Store the state of the particles before the interaction.
If the interaction cannot be realised for any reason, we will need to restore the particle state as it was before. This is done by calling the restoreParticles() method.
G4INCLInteractionAvatar.cc 파일의 95 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::InteractionAvatar::backupParticle1, G4INCL::InteractionAvatar::backupParticle2, G4INCL::Particle::getEnergy(), G4INCL::Particle::getPotentialEnergy(), G4INCL::InteractionAvatar::oldTotalEnergy, G4INCL::InteractionAvatar::oldXSec, G4INCL::InteractionAvatar::particle1, G4INCL::InteractionAvatar::particle2, G4INCL::CrossSections::total().
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::preInteraction().
Apply local-energy transformation, if appropriate.
p | particle to apply the transformation to |
G4INCLInteractionAvatar.cc 파일의 115 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::Particle::isMeson(), G4INCL::InteractionAvatar::shouldUseLocalEnergy(), G4INCL::InteractionAvatar::theNucleus, G4INCL::KinematicsUtils::transformToLocalEnergyFrame().
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::preInteraction().
|
protectedinherited |
Restore the state of both particles.
The state must first be stored by calling preInteractionBlocking().
G4INCLInteractionAvatar.cc 파일의 340 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::InteractionAvatar::particle2.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel(), G4INCL::DecayAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction().
Set the bias.
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 86 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : bias.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::INCL::INCL().
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 73 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : cutNN, cutNNSquared.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::INCL::INCL().
|
inlineinherited |
G4INCLIAvatar.hh 파일의 93 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : BinaryCollisionAvatar(), G4INCL::DecayAvatar::DecayAvatar(), G4INCL::ParticleEntryAvatar::ParticleEntryAvatar(), G4INCL::SurfaceAvatar::SurfaceAvatar().
|
protectedinherited |
true if the given avatar should use local energy
G4INCLInteractionAvatar.cc 파일의 346 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : G4INCL::AlwaysLocalEnergy, G4INCL::DecayAvatarType, G4INCL::FirstCollisionLocalEnergy, G4INCL::Book::getAcceptedCollisions(), G4INCL::Store::getBook(), G4INCL::Store::getConfig(), G4INCL::Config::getLocalEnergyBBType(), G4INCL::Config::getLocalEnergyPiType(), G4INCL::Nucleus::getStore(), G4INCL::IAvatar::getType(), G4INCL::InteractionAvatar::isPiN, G4INCL::InteractionAvatar::theNucleus.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::enforceEnergyConservation(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteractionLocalEnergy(), G4INCL::InteractionAvatar::ViolationEMomentumFunctor::scaleParticleMomenta(), G4INCL::InteractionAvatar::ViolationEEnergyFunctor::setParticleEnergy().
|
inherited |
G4INCLIAvatar.cc 파일의 73 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : e, G4INCL::IAvatar::getID(), G4INCL::IAvatar::getParticles(), G4INCL::IAvatar::getTime(), G4INCL::IAvatar::getType(), numberOfParticles.
|
staticprotectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 108 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::deleteBackupParticles(), postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteractionBlocking().
|
staticprotectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 108 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::deleteBackupParticles(), postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteractionBlocking().
|
staticprivate |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 91 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getBias(), getChannel(), setBias().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 109 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::enforceEnergyConservation(), getChannel(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::ViolationEMomentumFunctor::scaleParticleMomenta().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 223 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::DecayAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction().
|
staticprivate |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 89 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getCutNN(), setCutNN().
|
staticprivate |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 90 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel(), getCutNNSquared(), setCutNN().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 223 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::DecayAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction().
|
private |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 95 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel(), postInteraction().
|
private |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 93 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : postInteraction(), preInteraction().
|
private |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 94 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : postInteraction(), preInteraction().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 111 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel(), G4INCL::InteractionAvatar::shouldUseLocalEnergy().
Target accuracy in the determination of the local-energy Q-value.
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 68 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::ViolationEMomentumFunctor::scaleParticleMomenta(), G4INCL::InteractionAvatar::ViolationEEnergyFunctor::setParticleEnergy().
|
staticinherited |
Max number of iterations for the determination of the local-energy Q-value.
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 70 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::ViolationEMomentumFunctor::scaleParticleMomenta(), G4INCL::InteractionAvatar::ViolationEEnergyFunctor::setParticleEnergy().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 223 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::enforceEnergyConservation(), G4INCL::DecayAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 223 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::enforceEnergyConservation(), G4INCL::DecayAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 223 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::DecayAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 110 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::DecayAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteractionBlocking().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 110 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteractionBlocking().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 107 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : dump(), G4INCL::DecayAvatar::dump(), getChannel(), G4INCL::DecayAvatar::getChannel(), getParticles(), G4INCL::DecayAvatar::getParticles(), G4INCL::DecayAvatar::postInteraction(), preInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteractionBlocking().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 107 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : dump(), getChannel(), G4INCL::DecayAvatar::getChannel(), getParticles(), preInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteractionBlocking(), G4INCL::InteractionAvatar::restoreParticles().
|
private |
G4INCLBinaryCollisionAvatar.hh 파일의 92 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 106 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::InteractionAvatar::bringParticleInside(), G4INCL::InteractionAvatar::enforceEnergyConservation(), getChannel(), G4INCL::DecayAvatar::postInteraction(), postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction(), G4INCL::InteractionAvatar::preInteractionLocalEnergy(), G4INCL::InteractionAvatar::ViolationEMomentumFunctor::scaleParticleMomenta(), G4INCL::InteractionAvatar::ViolationEEnergyFunctor::setParticleEnergy(), G4INCL::InteractionAvatar::shouldUseLocalEnergy().
|
protectedinherited |
G4INCLIAvatar.hh 파일의 102 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::ParticleEntryAvatar::dump(), dump(), G4INCL::DecayAvatar::dump(), G4INCL::SurfaceAvatar::dump().
|
protectedinherited |
G4INCLInteractionAvatar.hh 파일의 112 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : getChannel(), G4INCL::InteractionAvatar::postInteraction().