#include <B3PrimaryGeneratorAction.hh>
Public 멤버 함수 | |
B3PrimaryGeneratorAction () | |
virtual | ~B3PrimaryGeneratorAction () |
virtual void | GeneratePrimaries (G4Event *) |
const G4ParticleGun * | GetParticleGun () const |
B3PrimaryGeneratorAction () | |
virtual | ~B3PrimaryGeneratorAction () |
virtual void | GeneratePrimaries (G4Event *) |
const G4ParticleGun * | GetParticleGun () const |
Private 속성 | |
G4ParticleGun * | fParticleGun |
The primary generator action class with particle gum.
It defines an ion (F18), at rest, randomly distribued within a zone in a patient defined in GeneratePrimaries(). Ion F18 can be changed with the G4ParticleGun commands (see run2.mac).
B3a/include/B3PrimaryGeneratorAction.hh 파일의 47 번째 라인에서 정의되었습니다.
B3PrimaryGeneratorAction::B3PrimaryGeneratorAction | ( | ) |
B3a/src/B3PrimaryGeneratorAction.cc 파일의 45 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : eV, G4ParticleTable::FindParticle(), fParticleGun, G4ParticleTable::GetParticleTable(), G4ParticleGun::SetParticleDefinition(), G4ParticleGun::SetParticleEnergy(), G4ParticleGun::SetParticleMomentumDirection(), G4VPrimaryGenerator::SetParticlePosition().
|
virtual |
B3a/src/B3PrimaryGeneratorAction.cc 파일의 65 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fParticleGun.
B3PrimaryGeneratorAction::B3PrimaryGeneratorAction | ( | ) |
|
virtual |
G4double x0 = 0*cm, y0 = 0*cm, z0 = 0*cm; G4double dx0 = 0*cm, dy0 = 0*cm, dz0 = 0*cm;
G4VUserPrimaryGeneratorAction를 구현.
B3a/src/B3PrimaryGeneratorAction.cc 파일의 72 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : A(), G4ChargedGeantino::ChargedGeantino(), cm, eplus, fParticleGun, G4UniformRand, G4ParticleGun::GeneratePrimaryVertex(), G4IonTable::GetIon(), G4IonTable::GetIonTable(), G4ParticleGun::GetParticleDefinition(), keV, G4ParticleGun::SetParticleCharge(), G4ParticleGun::SetParticleDefinition(), G4VPrimaryGenerator::SetParticlePosition(), Z, G4InuclParticleNames::z0.
|
inline |
B3b/include/B3PrimaryGeneratorAction.hh 파일의 55 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fParticleGun.
|
inline |
B3a/include/B3PrimaryGeneratorAction.hh 파일의 55 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fParticleGun.
다음에 의해서 참조됨 : B3aRunAction::EndOfRunAction(), B3bRunAction::EndOfRunAction().
|
private |
B3a/include/B3PrimaryGeneratorAction.hh 파일의 58 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : B3PrimaryGeneratorAction(), GeneratePrimaries(), GetParticleGun(), ~B3PrimaryGeneratorAction().