Intersection-point structure. 더 자세히 ...
#include <G4INCLIntersection.hh>
Public 멤버 함수 | |
Intersection (const G4bool e, const G4double t, const ThreeVector &p) | |
Public 속성 | |
G4bool | exists |
G4double | time |
ThreeVector | position |
Intersection-point structure.
The structure contains the time and position of the intersection point of a trajectory with a surface, if it exists.
G4INCLIntersection.hh 파일의 58 번째 라인에서 정의되었습니다.
|
inline |
G4INCLIntersection.hh 파일의 59 번째 라인에서 정의되었습니다.
G4bool G4INCL::Intersection::exists |
G4INCLIntersection.hh 파일의 61 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::CoulombNone::bringToSurface(), G4INCL::StandardPropagationModel::getReflectionTime(), G4INCL::INCL::makeCompoundNucleus().
ThreeVector G4INCL::Intersection::position |
G4INCLIntersection.hh 파일의 63 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::CoulombNone::bringToSurface().
G4double G4INCL::Intersection::time |
G4INCLIntersection.hh 파일의 62 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4INCL::CoulombNone::bringToSurface(), G4INCL::StandardPropagationModel::getReflectionTime().