#include <G4ITReactionChange.hh>
Public 멤버 함수 | |
G4ITReactionChange () | |
virtual | ~G4ITReactionChange () |
void | Initialize (const G4Track &, const G4Track &, G4VParticleChange *particleChangeA=0, G4VParticleChange *particleChangeB=0) |
void | AddSecondary (G4Track *aSecondary) |
void | KillParents (G4bool) |
G4VParticleChange * | GetParticleChange (const G4Track *) |
void | UpdateStepInfo (G4Step *, G4Step *) |
G4Track * | GetSecondary (G4int) const |
std::vector< G4Track * > * | GetfSecondary () |
G4int | GetNumberOfSecondaries () const |
G4bool | WereParentsKilled () const |
const G4Track * | GetTrackA () |
const G4Track * | GetTrackB () |
Protected 멤버 함수 | |
G4ITReactionChange (const G4ITReactionChange &other) | |
G4ITReactionChange & | operator= (const G4ITReactionChange &other) |
G4bool | operator== (const G4ITReactionChange &right) const |
G4bool | operator!= (const G4ITReactionChange &right) const |
Protected 속성 | |
std::map< const G4Track *, G4VParticleChange * > | fParticleChange |
std::vector< G4Track * > * | fSecondaries |
G4int | fNumberOfSecondaries |
G4bool | fKillParents |
G4bool | fParticleChangeIsSet |
Similar to G4ParticleChange, but deal with two tracks rather than one.
G4ITReactionChange.hh 파일의 59 번째 라인에서 정의되었습니다.
G4ITReactionChange::G4ITReactionChange | ( | ) |
Default constructor
G4ITReactionChange.cc 파일의 38 번째 라인에서 정의되었습니다.
|
virtual |
|
protected |
G4ITReactionChange.cc 파일의 109 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fNumberOfSecondaries, fSecondaries.
다음에 의해서 참조됨 : G4DNAMolecularReaction::MakeReaction().
|
inline |
G4ITReactionChange.hh 파일의 139 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fSecondaries.
다음에 의해서 참조됨 : G4ITModelProcessor::ComputeTrackReaction().
|
inline |
G4ITReactionChange.hh 파일의 124 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fNumberOfSecondaries.
다음에 의해서 참조됨 : G4ITModelProcessor::ComputeTrackReaction().
G4VParticleChange * G4ITReactionChange::GetParticleChange | ( | const G4Track * | track | ) |
G4ITReactionChange.cc 파일의 122 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fParticleChange.
G4ITReactionChange.hh 파일의 118 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fSecondaries.
const G4Track * G4ITReactionChange::GetTrackA | ( | ) |
G4ITReactionChange.cc 파일의 131 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : FatalErrorInArgument, fParticleChange, G4Exception().
다음에 의해서 참조됨 : G4ITModelProcessor::ComputeTrackReaction().
const G4Track * G4ITReactionChange::GetTrackB | ( | ) |
G4ITReactionChange.cc 파일의 148 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : FatalErrorInArgument, fParticleChange, G4Exception().
다음에 의해서 참조됨 : G4ITModelProcessor::ComputeTrackReaction().
void G4ITReactionChange::Initialize | ( | const G4Track & | trackA, |
const G4Track & | trackB, | ||
G4VParticleChange * | particleChangeA = 0 , |
||
G4VParticleChange * | particleChangeB = 0 |
||
) |
G4ITReactionChange.cc 파일의 72 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : FatalErrorInArgument, fKillParents, fNumberOfSecondaries, fParticleChange, fParticleChangeIsSet, fSecondaries, G4Exception().
다음에 의해서 참조됨 : G4DNAMolecularReaction::MakeReaction().
G4ITReactionChange.hh 파일의 129 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fKillParents.
다음에 의해서 참조됨 : G4DNAMolecularReaction::MakeReaction().
|
protected |
|
protected |
Assignment operator
other | Object to assign from |
G4ITReactionChange.cc 파일의 65 번째 라인에서 정의되었습니다.
|
protected |
G4ITReactionChange.cc 파일의 116 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fParticleChange, G4Step::GetTrack().
|
inline |
G4ITReactionChange.hh 파일의 134 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음을 참조함 : fKillParents.
다음에 의해서 참조됨 : G4ITModelProcessor::ComputeTrackReaction().
|
protected |
G4ITReactionChange.hh 파일의 114 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : Initialize(), KillParents(), WereParentsKilled().
|
protected |
G4ITReactionChange.hh 파일의 113 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : AddSecondary(), GetNumberOfSecondaries(), Initialize().
|
protected |
G4ITReactionChange.hh 파일의 111 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : GetParticleChange(), GetTrackA(), GetTrackB(), Initialize(), UpdateStepInfo().
|
protected |
G4ITReactionChange.hh 파일의 115 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : Initialize().
|
protected |
G4ITReactionChange.hh 파일의 112 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : AddSecondary(), GetfSecondary(), GetSecondary(), Initialize(), ~G4ITReactionChange().