#include <G4FastList.hh>
클래스 | |
class | TWatcher |
class | Watcher |
Public 타입 | |
typedef OBJECT | object |
typedef G4FastList_iterator < OBJECT > | iterator |
typedef G4FastList_const_iterator < OBJECT > | const_iterator |
typedef G4FastListNode< OBJECT > | node |
Public 멤버 함수 | |
G4FastList () | |
~G4FastList () | |
void | SetListNode (G4FastListNode< G4FastList< OBJECT > > *__node) |
G4FastListNode< G4FastList < OBJECT > > * | GetListNode () |
void | AddWatcher (Watcher *watcher) |
void | RemoveWatcher (Watcher *watcher) |
OBJECT * | back () |
G4int | size () const |
bool | empty () const |
iterator | insert (iterator, OBJECT *) |
iterator | begin () |
const_iterator | begin () const |
iterator | end () |
const_iterator | end () const |
bool | Holds (const OBJECT *) const |
void | push_front (OBJECT *__track) |
void | push_back (OBJECT *__track) |
OBJECT * | pop_back () |
void | remove (OBJECT *) |
iterator | pop (OBJECT *) |
iterator | pop (G4FastListNode< OBJECT > *) |
iterator | pop (iterator __first, iterator __last) |
iterator | erase (OBJECT *) |
iterator | erase (iterator __first, iterator __last) |
void | clear () |
void | transferTo (G4FastList< OBJECT > *) |
정적 Public 멤버 함수 | |
static G4FastListNode< OBJECT > * | GetNode (OBJECT *) |
static void | SetNode (OBJECT *__obj, G4FastListNode< OBJECT > *__node) |
static G4FastList< OBJECT > * | GetList (OBJECT *) |
static G4FastList< OBJECT > * | GetList (G4FastListNode< OBJECT > *__trackListNode) |
static void | Pop (OBJECT *) |
Protected 타입 | |
typedef std::set< typename G4FastList< OBJECT >::Watcher *, sortWatcher< OBJECT > > | WatcherSet |
Protected 멤버 함수 | |
G4FastListNode< OBJECT > * | CreateNode (OBJECT *) |
G4FastListNode< OBJECT > * | Flag (OBJECT *) |
G4FastListNode< OBJECT > * | Unflag (OBJECT *) |
void | Unflag (G4FastListNode< OBJECT > *__trackListNode) |
void | CheckFlag (G4FastListNode< OBJECT > *) |
void | DeleteObject (OBJECT *) |
void | Hook (G4FastListNode< OBJECT > *, G4FastListNode< OBJECT > *) |
void | Unhook (G4FastListNode< OBJECT > *) |
G4FastListNode< OBJECT > * | EraseListNode (OBJECT *) |
정적 Protected 멤버 함수 | |
static G4FastListNode< OBJECT > * | __GetNode (OBJECT *) |
Protected 속성 | |
G4int | fNbObjects |
G4shared_ptr< _ListRef < G4FastList< OBJECT > > > | fListRef |
G4FastListNode< OBJECT > | fBoundary |
WatcherSet | fWatchers |
G4FastListNode< G4FastList < OBJECT > > * | fpNodeInManyLists |
Private 멤버 함수 | |
G4FastList (const G4FastList< OBJECT > &other) | |
G4FastList< OBJECT > & | operator= (const G4FastList< OBJECT > &right) |
G4int | operator== (const G4FastList< OBJECT > &right) const |
G4int | operator!= (const G4FastList< OBJECT > &right) const |
G4FastList is used by G4TrackHolder to save G4IT tracks only. Its advantage lies to a fast search of a track in this list.
G4FastList.hh 파일의 58 번째 라인에서 정의되었습니다.
typedef G4FastList_const_iterator<OBJECT> G4FastList< OBJECT >::const_iterator |
G4FastList.hh 파일의 324 번째 라인에서 정의되었습니다.
typedef G4FastList_iterator<OBJECT> G4FastList< OBJECT >::iterator |
G4FastList.hh 파일의 323 번째 라인에서 정의되었습니다.
typedef G4FastListNode<OBJECT> G4FastList< OBJECT >::node |
G4FastList.hh 파일의 325 번째 라인에서 정의되었습니다.
typedef OBJECT G4FastList< OBJECT >::object |
G4FastList.hh 파일의 322 번째 라인에서 정의되었습니다.
|
protected |
G4FastList.hh 파일의 317 번째 라인에서 정의되었습니다.
G4FastList< OBJECT >::G4FastList | ( | ) |
G4FastList< OBJECT >::~G4FastList | ( | ) |
|
private |
|
staticprotected |
|
inline |
G4FastList.hh 파일의 340 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4ITTrackHolder::AddWatcher(), G4FastList< OBJECT >::Watcher< G4Track >::Watch().
|
inline |
G4FastList.hh 파일의 352 번째 라인에서 정의되었습니다.
|
inline |
다음에 의해서 참조됨 : G4ManyFastLists< G4Track >::Add(), G4ManyFastLists< G4Track >::AddGlobalWatcher(), G4ManyFastLists< G4Track >::ClearLists(), G4ManyFastLists< G4Track >::Holds(), G4ITTrackHolder::KillTracks(), G4ManyFastLists_iterator< OBJECT >::operator--(), G4ManyFastLists< G4Track >::RemoveLists(), G4ManyFastLists< G4Track >::size().
|
inline |
|
protected |
void G4FastList< OBJECT >::clear | ( | ) |
Complexity = linear in size between __first and __last
다음에 의해서 참조됨 : G4ManyFastLists< G4Track >::RemoveLists().
|
protected |
|
protected |
|
inline |
|
inline |
다음에 의해서 참조됨 : G4ManyFastLists< G4Track >::Add(), G4ManyFastLists< G4Track >::AddGlobalWatcher(), G4ManyFastLists< G4Track >::ClearLists(), G4ManyFastLists_iterator< OBJECT >::HasReachedEnd(), G4ManyFastLists< G4Track >::Holds(), G4ITTrackHolder::KillTracks(), G4ManyFastLists_iterator< OBJECT >::operator--(), G4ManyFastLists< G4Track >::RemoveLists(), G4ManyFastLists< G4Track >::size(), G4FastList< OBJECT >::Watcher< G4Track >::~Watcher().
|
inline |
iterator G4FastList< OBJECT >::erase | ( | OBJECT * | ) |
다음에 의해서 참조됨 : G4ITTrackHolder::KillTracks().
iterator G4FastList< OBJECT >::erase | ( | iterator | __first, |
iterator | __last | ||
) |
Complexity = constant By storing the node inside the object, we avoid searching through all the container.
|
protected |
|
protected |
|
static |
|
static |
|
inline |
G4FastList.hh 파일의 335 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4FastList< G4Track >::Holds(), PriorityList::PushToListOfSecondaries().
|
static |
Complexity = constant
bool G4FastList< OBJECT >::Holds | ( | const OBJECT * | ) | const |
return an iterator that contains an empty node use for boundary checking only
|
protected |
iterator G4FastList< OBJECT >::insert | ( | iterator | , |
OBJECT * | |||
) |
|
private |
|
private |
|
private |
iterator G4FastList< OBJECT >::pop | ( | OBJECT * | ) |
iterator G4FastList< OBJECT >::pop | ( | G4FastListNode< OBJECT > * | ) |
iterator G4FastList< OBJECT >::pop | ( | iterator | __first, |
iterator | __last | ||
) |
|
static |
OBJECT* G4FastList< OBJECT >::pop_back | ( | ) |
|
inline |
|
inline |
void G4FastList< OBJECT >::remove | ( | OBJECT * | ) |
|
inline |
G4FastList.hh 파일의 345 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4ManyFastLists< G4Track >::Remove(), G4FastList< OBJECT >::Watcher< G4Track >::StopWatching().
|
inline |
G4FastList.hh 파일의 330 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4ManyFastLists< G4Track >::RemoveLists().
|
static |
|
inline |
G4FastList.hh 파일의 359 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : PriorityList::GetNTracks(), G4ITTrackHolder::KillTracks(), G4ITTrackHolder::MergeNextTimeToMainList().
void G4FastList< OBJECT >::transferTo | ( | G4FastList< OBJECT > * | ) |
|
protected |
다음에 의해서 참조됨 : G4FastList< G4Track >::EraseListNode().
|
protected |
|
protected |
다음에 의해서 참조됨 : G4FastList< G4Track >::EraseListNode().
|
protected |
G4FastList.hh 파일의 228 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4FastList< G4FastList< G4Track > >::back().
|
protected |
G4FastList.hh 파일의 226 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4FastList< G4Track >::Flag(), G4FastList< G4Track >::Holds().
|
protected |
G4FastList.hh 파일의 223 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4FastList< G4FastList< G4Track > >::back(), G4FastList< G4FastList< G4Track > >::size().
|
protected |
G4FastList.hh 파일의 319 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4FastList< G4FastList< G4Track > >::GetListNode(), G4FastList< G4FastList< G4Track > >::SetListNode().
|
protected |
G4FastList.hh 파일의 318 번째 라인에서 정의되었습니다.
다음에 의해서 참조됨 : G4FastList< G4FastList< G4Track > >::AddWatcher(), G4FastList< G4FastList< G4Track > >::RemoveWatcher().